40% sjuka

Nu är 40% av familjen sjuka...
Igår kväll när Claes kommit hem och jag var på väg i säng så kom Alva upp och var lika varm som en kamin...
Tempen visade 40,2!!!
Hon fick alvedon och piggnade till och hade svårt att somna om. Till slut somnade ialla fall jag. Jag skulle ju upp och jobba idag. Claes fick dubbelvabba!!!
Alvas feber har gått upp och ner, men det onda halsen har nog bara blivit värre. Hon vill inte äta, men vi fick i henne några glassar ialla fall.
Nu sover de små sen några timmar tillbaka och jag, Claes och Elin har ätit dessert ( http://nybergsmat.blogg.se ) och tittat på Loule cup som streamas direkt från Portugal!
Jag har varit och jobbat idag och det var jätteskönt att få komma iväg ett par timmar och tänka på annat!!!

Imorgon ska en nära vän till mig gifta sig!!! Det blir bara de och deras föräldrar och syskon. Men jag kommer att finnas med i tanken under dagen och önskar dem all lycka i livet!!!

Elin ska på läger till Gävle imorgon så jag ska gå ner och kolla hur det går för henne att packa. Och sen ska jag krypa ner i sängen för snart så kommer väl en sjukling eller två och vill ligga där :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0