"Bara" 3 dygn kvar

tills Claes kommer hem! Mindre än halva tiden har gått... Men förmodligen kommer det att gå jättefort.
Igår vanade Oscar vid halv tolv och var helt otröstlig. Till slut tog jag in honom i vår säng. Han somnade efter ett tag, men sen vaknade han en gång i timmen under hela natten och var orolig. Alva kom in någon gång under natten också, hon var mörkrädd.
Sen vaknade Oscar före sex och somnade inte om. Så jag kan ju inte skryta med att jag är så utvilad...

Jag lämnade barnen vid åtta idag (sovmorgon). Eftersom vi hade em möte på jobbet idag så började jag lite senare så att det inte ska bli så mycket övertid, men ändock så lyckades jag jobba över en timme idag.
Jag har fått jättemycket gjort på jobbet och känner att jag börjar få lite koll nu. Skönt!!! MEn ett tag på em så bara snurrade det i skallen :-)

När jag hämtat barnen så var det bara hem och börja med maten. Alva hann leka med grannen en stund. Efter maten var det lite tv och sen sängen. Alva hörde sen hur "halv åtta hos mig" började på tv och blev helt hysterisk för att hon inte fick se... Så nu har jag lovat henne att hon får titta på datorn imorgon. Tacka vet jag tv4-play!!!

Här kommer några bilder av Oscar från imorse när han "lekte" med ALvas docksäng medans jag gjorde mig iordning:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0