Bästaste Elin!!!

Idag var jag och barnen ner till Vilunda och hämtade en docka som Elin har sytt. Alla föräldrar skulle sy en varsin docka till sina barn under inskolningen på dagis. Men jag vägrade, så då var Elin så snäll att hon sydde en jättefin docka till sin lillebror!!!
TUSEN TACK ELIN!!!



Imorse när jag skulle väcka OScar så var han alldeles prickig... Jag gjorde ändå iordning mig och barnen och åkte först och lämnade Alva och sen Oscar. Jag frågade först om jag fick lämna honom. De sa att det var något virus som gick, så det var ingen fara. MEn jag hade mobilen med mig vart jag än gick sen, ifall de skulle ringa och säga att jag var tvungen att hämta honom...
Har suttit i möte hela dagen på jobbet, så jag har inte fått något gjort. Men det var ett bra möte!!!
Sen var det sjukgymnastbesök, och det var välbehövligt idag...
Hämta barn, tvätta några maskiner, laga mat, äta och sen iväg till gympan.
Det var första gången efter sommaren, så det var full fart. Oscar var med eftersom Claes är borta. Han var väldigt mammig och ville knappt släppa mig och när han väl gjorde det så ville han bara vara på långmattan och göra något konstigt som skulle likna kullerbytta.
Barnen somnade ganska snabbt ikväll så jag har vikt en massa tvätt och tittat på tv. Nu ska jag krypa ner i säng och försöka sova. För imorgon ringer klockan tidigt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0