Nu är han hemma igen!!!

Jaha så har den här veckan gått och Claes är hemma igen.
Det har gått hur smärtfritt som helst. Det är klart att jag har saknat honom...
Men jag tror att eftersom jag har jobbat på dagarna så har jag varit så slut på kvällarna att det har varit ganska skönt att sitta helt själv.
Sist han var borta så länge så var jag ju mammaledig och träffade inga vuxna på dagarna heller och då blev jag ju tokig efter ett tag att jag inte kunde ta mig iväg på kvällarna...

Det är riktigt kul på jobbet. Det svåraste är bara att gå hem i tid. Det finns hur mycket som helst som jag skulle kunna ta tag i. Men som sagt så ska jag blli duktig på att hålla tider...

Igår var Jessica här en liten stund och hon är så fin med sin mage. Det är nästan så att man blir lite sugen.... Men nu är det stop!!! Jag får väl låna hennes bebislite när den kommer istället. Då slipper jag ju de jobbiga nätterna och sånt också :-)

I eftermiddag kommer familjen Bergdahl hit. Ska bli så kul att träffa dem, det var superlänge sen. Ska bara försöka komma på någon god mat att bjuda på som inte kräver en massa tid i köket...

Så här hittade jag Alva häromkvällen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0