Trampolintävling

Imorgon ska jag till Åkersberga och döma en svenska cupen tävling i trampolin och dmt.
Det ska bli jättekul, men jobbogt. Jag ska vara där kl 09 och tävlingen beräknas vara slut vid 19...
Men då är det en ganska lång lunchpaus. Oscar lär väl vakna vid 6 som vanligt så jag lär väl vara trött redan när det börjar :-)
JAg har kollat igenom reglerna idag för jag ska vara hd (huvuddomare) och då är det bra om man kan dem. Jag har också varit iväg och köpt mig en ny blus. När man dömer ska man nämligen ha vit blus, mörk kavaj och mörkt nertill.

Elin ska tävla imorgon!!! Hon kör trampolin, dmt och synkront. Så hon har fullt upp. Jag hoppas att det kommer att gå bra för henne. Jag har precis pratat med henne och hon lät inte så peppad. Men å andra sidan så ska inte förträningen kvällen innan gå så jättebra... Hon hinner ladda om inför imorgon.
Hur som så hoppas jag att hon inte har allt för stora krav på sig själv och är nöjd om hon gör sitt bästa oavsett plats, poäng och resultat.

Det här får jag inte säga imorgon när jag är domare och neutral:
Lycka till Elin!!! Jag hejjar på dig!!! Du är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0