TV-kväll

Idag har jag haft ledig dag. Om man nu kan säga ledig. Oscar vaknade ju redan sex och sen skulle ju Alva till skolan. Vi tog en promenad till skolan tillsammans med Zara och Yasemin.
Väl hemma igen så tänkte jag att Oscar kanske behövde ta det lungt nu när han var ledig från dagis. Men efter ett par timmar så insåg jag att han behövde göra något så vi gick till öppna förskolan och lekte och sjöng.

Sen har det handlat om att få ihop vardagspusslet... Alva hade dans, blev hämtad i skolan och lämnad hemma halv sex. Elin hade träning och behövde ta bussen 17.25. Och någonstans däremellan skulle alla hinna få mat...

När jag lagt två nyduschade barn så satte jag mig framför tv:n:
Halv åtta hos mig
Idol - väldigt många bra idag och jag grät en skvätt
Skånefruar -vart har de hittat dessa människor??? Det var nog första OCH sista gången jag tittade på det
Nu är jag på väg i säng och tv:n står på på 5:an. Nu började något annat nytt. Kungar av Tylösand. Helt sjukt!!! Hoppas att de tar bort detta från tablån efter första programmet. Vem har valt att visa sånt skit??? MAn blir riktigt upprörd!!!


Här kommer lite foton till Claes, så att han inte glömmer bort hur barnen ser ut och hur underbara de är!!!





Kommentarer
Postat av: Claes

Tack älskling!



(kan du inte lägga upp lite "fina" bilder på dig själv också...???)

2010-09-08 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0