Botox

Jag har glömt att berätta för er att jag fick botox i torsdags morse. Halv åtta var jag hos läkaren. Han stack mig på sex olika ställen och det gjorde (skit)ont. Tyvärr tycker jag inte att det har blivit bättre, snarare sämre. Jag har så ont just nu så jag jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen...
Har massor jag borde göra, men känner inte att jag klarar av det just nu. Ska försöka ta mig ner och ta ett par tabletter och se om jag kan få sova inatt.
Imorgon ska Alva och jag ha mysdag. Vi ska till Naturhistoriska museet och gå omkring i Alvas takt.
Claes har åkt till Östersund idag. Han jobbade hemma idag och fick massor gjort härhemma. Så nu är det tapetserat och målat. Nu är det bara resten kvar...
Vi ska ha gäster på fredag och vi lär vara långt ifrån klara då. Men förhoppningsvis har vi fått undan så att vi kan sitta i vardagsrummet.

Barnen vägrar sova som vanligt när jag försöker lägga dem, så nu har jag gett upp... Jag har hållt på i två timmar nu och tålamodet är slut!





Lite lister och snygga möbler på det här så kommer det att bli jättebra!!!

(Skulle ha velat tagit bort valven också, men om jag frågar Claes så tycker han nog att vi ska köpa nytt hus istället... Så jag avvaktar ett par år tills han glömt innan jag föreslår det :-) )

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snyggt! Det ser ut att bli jätte bra, hoppas på en fika inbjudan när det är färdigt :)

2011-04-19 @ 17:04:03
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0