Förkylning :-(

Nu får det väl vara nog! Jag har fått världens förkylning och har NOLL tålamod.
Det har gått ganska bra fram, tills nu...
När vi kom hem så stannade Alva ute i ca en timme. Mysigt nu när man kan göra det.
Jag lagade mat medans Oscar satt framför tv:n. Han var så trött att han nästan somnade.
Efter maten har barnen badat och nu ligger de båda två. Jag har legat inne hos Oscar i ca 45 min och ändå bara bråkar han när jag går därifrån.
Jag känner mig helt gråtfärdig...

Imorgon ska jag få botox... Så min brist på tålamod kan ju ha att göra med smärta och nervositet också :-)
MEn nu hoppas jag att det ska bli bättre av det här. Billigt var det ialla fall inte. Jag fick gå till apoteket och hämta ut botoxen själv och det gick på ca 1400:-

Idag på jobbet har det varit en man från arbetsförmedlingen ang. mitt lönebidrag. Samtidigt som jag vet att de har rätt till bidraget och jag vill att de ska få det så känns det konstigt att de ska få bidrag för att jag ska jobba hos dem. Jag vet att jag inte ska ta det personligt, men självförtroendet får sig en knäck av sånt här... Som att de måste få betalt för att "ta hand" om mig.

För ett tag sen så köpte vi en ny pyamas till Oscar, han fick ha den häromdagen. Jag försökte foto honom, men det gick inte så bra... Jag fick något kort på hur han såg ut ialla fall...


Vår lilla polis!!!


Sötnos!!!!
 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stort lycka till nu med botoxen, hoppas verkligen att den hjälper. Men herregud vad dyrt!

Förstår att det känns konstigt med lönebidraget, Men var glad att det iallfall kommer någon från arbetsföredlingen till din arbetsplats. Min arbetsgivare får ringa och maila och verklige jaga min handläggare på arbetsföredlingen, utan resultat. Hon vill veta vad som gäller ang. lönebidrag men får inget svar. Så just nu ser det ut som om arbestförmedlingen kan försämra mina chanser att få en anställning om dom inte hör av sig omgående.

Krya på dig!

2011-04-05 @ 10:11:34
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0