GLAD PÅSK!!!

Idag ska vi till mamma och fira påsk! Jag åker dit innan, så fixar mamma och jag maten. Jeanette jobbar så henne hämtar jag senare. Claes och Mange får roa barnen så att de är trötta och sitter stilla och snälla hela middagen :-)
Iförgår och igår jobbade vi järnet härhemma. Så igår när vi fick gäster kl 16, så såg det helt ok ut härhemma. Vi har gömt en hel del grejjer på olika ställen, så jag hoppas att vi hittar dem sen...
Jag går mest omkring och myser för det kommer att bli så bra i vår halll. Vi hittade en garderobslösning till hallen som kommer att bli såååå bra.
Catarina och Jörgen var här med barnen igår, det var supertrevligt. De kom vid fyra så då fick barnen leka av sig medans vi tog en drink i solen. Sen försökte vi sitta och äta, men det blev en hel del spring. Framförallt av två-åringarna...


Barnen gör iordning påskriset


Här klär de även trädet med fjädrar. Alva sätter fast dem och Oscar räcker henne fjädrarna :-)

Nästan klart


Alla fyra barnen sitter stilla på en gång!!! Lite dricka och tilltugg gör susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0