Ingen botox idag heller....

Vaknade och var fortfarande förkyld.... Hade jag inte haft läkartiden så vet jag inte om jag hade gått till jobbet. Men jag pallrade mig dit och satt och snörvlade. Då ringde telefonen och det var en sköterska som berättade att läkaren var sjuk :-(
Men jag fick en ny tid nästa vecka. Så nu håller vi tummarna för att det blir av då.

Just nu sitter jag med en filt och en kopp thé i soffan. På bordet har jag laddat med bafucin, näsdroppar och snorpapper. Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon.
Jag är ledig imorgon, men har bestämt träff med en kompis. Det är ingen idé att tro att man ska få vila när man har Oscar hemma så det är bättre att sysselsätta honom på fm och sen passa på att vila när han sover.

Nu ska jag dricka upp mitt thé och sen ska jag krypa ner i sängen och titta på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0