Mor/Dotter dag

Idag har Alva och  jag haft egentid! Det har varit jättemysigt!
Oscar har jag ju hemma en dag i veckan och Elinhinner jag träffa på kvällarna när de andra sover.
Och Alva och jag har inte riktigt kommit överrens sista veckorna. Vi är inte riktigt på samma våglängd, så vi behövde det här båda två!
Jag var och lämnade Oscra på dagis imorse och då var Alva helt ensam hemma!!! Hon ville det och jag var ju bara borta en kort stund.
Sen åkte vi till Naturhistoriska museet och gick i Alvas takt. Stannade och läste och tittade på det hon ville. Vi pausade och åt lunch på deras uteservering och sen gick vi nån timme till.
Efter en stund var Alva fikasugen så då tog vi bilen över till andra sidan och fikadde i Bergianska. Vi gick en promenad och tittade på träd och blommor också. Det hade inte kommit upp så mycket så vi bestämde att vi ska ta med resten av familjen om någon månad och gå titta (och fika).

När vi kom hem var vi ute på baksidan i ett par timmar innan det var dag att börja med maten. Det är så himla mysigt nu när man kan vara ute en stund på em. Det känns som att dagarna är mycket längre.

Tyvärr blir nacken bara värre och värre. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har börjat knapra mer tabletter än vanligt, men det hjälper inte :-(
Det finns hur mycket som helst att göra härhemma, men jag orkar ingenting, skulle helst bara vilja sätta mig ner och gråta...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0