Öppet hus!!!

Idag har jag, Alva och Oscar varit på mitt jobb mellan 12 och 15. Det var folkhögskolans dag och vi hade öppet hus. Det var en massa aktiviteter, bl a barnteater och teckningsworkshop som Alva var med på. Oscar och jag var med en stund på teatern, men sen tyckte han att det var läskigt så då gick vi ut. Det var en trevlig dag!
På hemvägen stannade vi och fikade hos mamma. Oscar tjatar varje dag att han vill åka till mormor :-) Mange, Jeanette och barnen kom också dit. Det är så himla mysigt att se barnen leka ihop. Alva och Jennifer är verkligen bästa vänner och Hampus och Oscar älskar att träffas och leka med varandra.
Vi var hemma ganska sent så då var det bara att sätta igång med maten.
Efter maten tog jag hand om disken och gjorde efterrätt medans Elin gjorde iordning Oscar för kvällen och lade honom i sängen. Hon fick honom att somna på en gång!!!
Nu tittar vi på körslaget, men snart får Alva lägga sig i min säng och kolla på det för Elin och jag ska kolla på "The social network" som jag har hyrt idag.
Hoppas att den är bra!


Mysungar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 14:01:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0