shopping

Idag har Eva varit och gästspelat på jobbet. Det var kul att träffa henne. Nu märkte jag hur mycket jag har saknat henne. Det är 6 veckor sedan hon gick i pension.

Efter jobbet hämtade jag barnen och ssen åkte vi till stinsen. Jag var tvungen att gå till MQ och reklamera några saker :-( De skulle lämna in dem till skräddaren så får jag hämta det om en vecka. Hoppas att det är återställt då.
Sen skulle jag rätta till mina glasögon som var alldeles snea. Hon bara böjde till dem, så det var nästan löjligt att gå dit med dem. Men nu vet jag till nästa gång hur jag ska göra.

Sen var det dags för vårskor till barnen... På Stadium hade de ta tre betala för två för vissa medlemmar. Så alla tre barnen fick varsitt par. Och jag är väldigt avundsjuk på Elins rosa converse... Oscar fick ett par som kanske inte är de mest foträtta, men de var snygga!!! (hoppas att Claes tycker att det var ok, det är ju ändå han som får betala i slutändan)
Elin fick ett par springbyxor också så nu vill jag se henne ute i spåret :-)
Det blev också lite annat smått och gott. Det är farligt att släppa iväg mig själv till Stinsen en fredagskväll... Eller själv var jag ju inte, jag hade ju alla barnen med mig. Men ingen vuxen som stoppade mig i min shoppingorgie. De hejjade snarare på.

Vi åt middag i Stinsen så slapp jag laga mat idag. Elin släppte vi av på vägen hos någon klasskompis. Sen var det bara hem och göra välling och lägga lilleman. Nu har Alva och jag tittat på Så ska det låta och ätit popcorn, så nu är det snart dags för henne att krypa ner också.
Just nu är jag mer shoppingsugen så det kan bli lite nätshopping innan jag går och lägger mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0