Trädgårdsdag

Barnen vaknade supertidigt idag igen... Hur ska jag få dem att fatta att man får sova längre på helgerna???
Vi fick ialla fall iväg Alva till Mulle med matsäck och allt, sen åkte Oscar och jag hem och gick ut på baksidan. Jag fixade i trädgården och Oscar satt mest i sandlådan. Efter ett par timmar kom Jessica och Max och hälsade på.
Vi försökte oss på en promenad med vagnarna för att få killarna att somna, men Oscar vägrade. Så jag la honom i sängen och åkte och hämtade Alva. När jag kom hem så sov Oscar fortfarande inte, så vi gick ut en stund till... Jag åkte och handlade och lagade mat. Vi åt innan Elins träning så när vi kom hem så var vi ute en stund till :-)
Oscar fick ett utbrott vid maten för att han inte fick äta bara sås, så det slutade med att han inte åt någonting. Senare åt han en banan ch två digestivekex. Jag vet inte om det var så bra middag, men... Vissa dagar blir det ju inte riktigt som man tänkt sig med en tvååring i huset.
Nu har Claes kommit hem och vi ska försöka titta på filmen som jag somnade till igår. Får se om jag orkar vara vaken idag...


Fruktpaus






Oscar har fått syn på en fågel

En glad och nojd Max kom på besök

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du får väl göra som med Elin, för hon verkar ju ha förstått det där med att sova länge.

2011-04-11 @ 09:55:10
Postat av: Jenni

Åh vilka fina killar :) <3<3<3<3<3

2011-04-12 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0