Trevlig Valborg!

Sitter i soffan en liten stund innan jag ska ta tag i en massa grejjer igen.
Claes har varit på Mio och hämtat vår byrå och satt ihop den. Det var sista grejjen till hallen. Nu är det bara piffning kvar :-)
Jag har varit med mamma och handlat mat inför kvällen, så nu ska jag göra mig iordning och sen ska vi åka dit.
Planen är att barnen ska äta först så att vi hinner till brasan i lugn och ro och sen ska vi vuxna äta!

Igår fyllde Bryggan 5 år!
Det var femte året på raken som vi var med och firade. Barnen sjöng för oss föräldrar och Oscar var jätteduktig och var med på nästan alla rörelser.

Sen tog jag bussen till stan och mötte Jenni. Vi åt mat och drack drinkar och snackade en massa! Supertrevligt!!! Vi var hemma hyfsat tidigt, men lite trött är jag nog idag ialla fall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0