UVGK Cup

Nu i helgen har det varit UVGK Cup. För mig innebär det en rolig, men jobbig helg! Mycket jobb. Man är nere i hallen från tidig morgon till sen kväll och måste vara helskärpt hela tiden så att allt blir rätt. Men kul är det!
Tyvärr blev Elin sjuk så hon kunde inte tävla. Vi trodde att hon bara var nervös, hon brukar ha ont i magen och må lite illa innan tävling, men det visade sig senare att hon var verkligen magsjuk stackaren!
Krille tog med henne hem så hon fick sova.
Jag har pratat med henne idag och hon mår mycket bättre nu! Hon ska till skolan imorgon och sen ska hon, Claes och Hannah in till stan på något seminarium och lära sig om sina kameror.

Nu är jag helt slut så jag ska alldeles strax gå och sova.
Råkade kolla i almenackan och insåg att Claes kommer att vara borta jättemycket nu ett tag :-(
Men å andra sidan har han varit hemma en del nu.


JA, ni ser ju själva hur hon mådde...


Underbar bild på Jonas. Svårt att tro av den här bilden att han vann DMT-klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0