Vårkänslor



Vaknade inatt av att jag hade ont både i halsen och i örat.
Skönt att det var ledig dag. Men jag var ju ändå tvungen att gå upp och se till så att Alva kom till skolan.
När vi hade lämant henne så passade Oscar och jag på att handla. Jag visste ju inte om jag skulle orka ta mig ut fler gånger. Det var jättemysigt att handla med honom i hans takt när vi inte hade någon tid att passa. Han var jätteduktig och det var bara några varor som jag inte hade valt som låg i korgen när vi kom till kassan :-)
Efter en långfrukost så ställdejag Oscar i diskbaljan medans jag bakade biscotti.
Sen var vi helt slut båda två så jag passade på att sova en stund med honom.

Efter middagen var det så fint väder så jag fick med mig alla mina tre barn på en promenad :-) Mysigt!!!
Elin hade beep-test i skolan idag och var skakis, yr och trött så hon hoppade över träningen. Tror inte att det var så nyttigt så här efter att hon varit sjuk, men...

Nu har jag tittat på alla mina favoritprogram. Fattar inte varför alla måste visas samma kväll... Så nu ska jag plocka det sista så att Rut kan städa här imorgon.
Claes kom hem vid halv åtta, men han åker till Hamburg imorgon. Så det är bara en kort visit han gör härhemma.








Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för tipset ang. lördag. Ska visa Magnus så kanske vi åker dit, så kan vi passa på att köra runt lite i Sigtuna och Märsta. Tittat lite på hus där men känner inte till områdena så bra.

Har ni något roligt förlag för eftermiddagen så hakar vi gärna på :)

Jennifer ska på kalas mellan 15-17.30 på söndag. Magnus jobbar då så jag kommer nog bara vara hemma på söndag men kanske Hampus och Oscar kan leka då. Vill du shoppa utan Oscar så skulle ju små killarna kunna leka här.

2011-04-07 @ 22:23:24
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0