Arg, ledsen och irriterad

Igår var det personaldag och sen personalfest på jobbet. Ett jättebra band som var där och spelade.
Sen var det både bra och dåliga saker som hände.
Jag sov kvar på jobbet, men det blev inte sent. Jag sov nog mer än vad jag gjort på länge.
Men jag är så trött idag, det känns att det är fredag... och så pms på det... och så hände en sak när jag kom hem som gjorde att jag blev väldigt ledsen, irriterad, arg och fundersam på en gång.
Men det är väl bara ta nya tag och se till att bry sig om det som man känner är viktigt.

Nu ska jag se till så att barnen (ialla fall de yngsta) somnar och titta lite på tv innan det är dags för mig att krypa ner.
Imorgon är en annan dag och det blir nog en bra dag. Vi ska hem till Jenni och Robert och det ska bli sååå kul för det var evigheter sen vi träffades. Saknar dem som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0