Friidrott

Nu har friidrotts-VM dragit igång!
Det värsta är att det visas på så konstiga tider. Ialla fall om man ska kunna jobba. Nätter och fm. Men idag passar det ganska bra att sitta i soffan och glo på de duktiga idrottarna.

Igår var vi hos Jenni och Robert. Vi skulle prova drinkar inför Jennis 40-års fest :-) Väldigt trevligt! Jag tror att det blir goda drinkar :-)
Elin var hos en kompis, så vår tanke var att komma hem samtidigt som henne. Så vi ringde taxi strax före 12. Men efter många turer med samtal och uteblivna bilar så var vi hemma vid 02. Man kan faktiskt lita bättre på SL än på taxibolagen, känns det som.

Jag har så himla ont i magen, har haft det i ca en vecka nu. Det är inte hela tiden, men det kommer och går. Fruktansvärt irriterande!
Jag misstänker att det kanske kan vara stressrelaterat, men jag har aldrig haft problem med det tidigare så jag vet inte hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0