Imorgon minisemester

jag längtar såååå
Ska bli så skönt att få komma iväg ett dygn med bara Claes.
Jag älskar mina barn, men ibland måste man få ladda även mammabatterierna. Jag tror att man är bättre förälder om man får göra annat ibland.

Idag när jag åkte hem från jobbet kände jag mig lite orolig att de inte kommer att bli klara innan lördag då gästerna kommer. Men jag kan inte göra så mycket. Jag måste lära mig att jag bara jobbar halvtid och inte hinner göra allt jag vill.

Jag laddade just ner foton från kameran för att lägga upp nån fin bild på Alva och Oscar när de kramas. Då hittade jag bilder från när de var och badade hos farmor igår. Så jag måste bjuda på en bild ¨på Oscar. Elin och jag har skrattat gott åt denna bild :-)






Kommentarer
Postat av: Nettan

vilka härliga bilder, könner igen blicken med massor av bus i :)

Vist är det underbart att bara komma iväg själva, ett dygn är alldeles lagom länge också.

2011-08-07 @ 21:55:31
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0