Jaha, så var vardagen här :-)

Ganska skönt faktiskt...
Oscar och Alva har varit på dagis och fritids idag och har haft det jättebra.
När jag kom hem från jobb och sjukgymnast så tog Claes och jag en promenad och hämtade barnen. Vi fick med oss Lovisa hem också. Så tjejerna her lekt jättefint på Alvas rum och Oscar har lekt på sitt.
Nu har vi ätit och Claes håller på att göra iordning Oscar för sängen.
Jag är supertrött idag, men borde tat tag i tvätthögen.

Idag har Claes sålt alla Alvas barbies. Så nu ska vi sätta in 800:- på hennes konto :-)
Dockskåpet ligger också på blocket, där ska tjejerna dela på pengarn, men det kommer kanske bara att bli hälften av barbiesarna.

Vi har kommit fram till att Elin behöver tjäna extrapengar. Jag har erbjudit henne att vara barnvakt, men hon vägrar att byta blöja, så då blir det lite svårt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men till nästa sommar ska hon få söka jobb i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi behöver ju barnvakt lite då och då, men Elin har väl träning nästan varje dag. Annars får hon gärna passa sina kusiner någon gång :)

2011-08-16 @ 22:03:28
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0