Jobb

Jaha, så har man jobbat första dagen på fem veckor :-)
Jag var faktiskt på jobbet klockan åtta och det händer ju inte så ofta.
Men eftersom Claes är hemma med barnen och de sov när jag gick upp så gick det smidigt på morgonen.

Jag skulle kunna jobba dygnet runt, så mycket är det att göra. Men när mina 5 timmar var slut så ställde jag mig upp och gick hem :-) Kände mig riktigt duktig (fast med dåligt samvete...) Men jag har redan så mycket övertid och det kommer att bli mer nästa vecka.

Efter att inte ha gjort så mycket under en tid så fick jag massor av energi av att jobba, så jag handlade på vägen hem och sen har jag gjort canneloni. Efter middagen tig jag en rask promenad. Nu tittar jag på tv, men sen ska jag ta en dusch och gå och lägga mig. Hoppas att jag kan somna då, för igår hade jag verkligen svårt att somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0