Ledig dag

Idag har jag söndag :-)
Såsar omkring i mysbyxor, tvättar, diskar, bakar och plockar.
Jätteskönt!!!

Ikväll har jag lovat att ta träningen. Ska bli riktigt kul!

Imorgon är det jobb igen. Oscar ska få gå på dagis och jag tror att vi har bestämt att Alva ska  till fritids.
Eftersom Claes inte har något jobb att gå till så kan de ju välja även denna vecka. Men Oscar måste nog gå, så att han blir av med lite energi :-) Till Alva är det ju lättare att hitta kompisar och låta dem leka. Där är det mer bök när det gäller Oscar. Man kan ju inte skjutsa iväg honom till en kompis direkt :-)

Just nu är jag så sugen på att åka utomlands att jag skulle kunna gr vad som helst.. Men eftersom vi inte vet hur framtiden ser ut för Claes så känns det inte som att det är något vi ska planera in just nu. Men det skulle vara guld om han fick något klart snart och godkännande om att vara ledig på höstlovet. Då bokar jag in nåt på en gång.... Jaja, drömma måste man få göra.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får dra iväg en vecka med mig! Jag håller på att bli tokig, behöver semester nu!!!

2011-08-16 @ 00:08:35
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0