Mulle Meck

Idag har vi haft en klasskompis till Alva här hela dan. De fick inte ihop schemat riktigt. Och för oss är det ju nästan enklare om hon har kompis. Så vi packade ihop lite lunch och fika och åkte till Mulle Meck parken. Alla tre barnen lekte jättemycket och Claes och jag turades om att passa dem och väskorna.
På em har jag varit hos sjukgymnasten, första gången sen semestern började. Det behövdes!!!

Efter maten tog hela familjen en promenad/cykel/vagntur. Härligt!!!
Vi gick förbi en annan kompis till Alva, så de bestämde att de ska leka imorgon.

Idag har jag varit ledig, men imorgon är det jobb igen. Då jobbar jag ungefär vanlig dag, men på ons och tor så jobbar jag kväll igen.


Oscar kör bil hos Mulle Meck


Alva och Ebba går balansgång i vattnet


Det var inte många bilder i kameran från helgen. Men den här sammanfattar nog allt: MYS!!!


Fina Alva på väg på pooldisco



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0