Oväntat besök

Jobb idag... Idag har jag fått höra några positiva saker. De hade pratat om min arbetssituation på ledningsgruppsmötet igår och kommit fram till att jag har för mycket. Nähä! Men de hade ialla fall beslutat att ta bort några delar från mig. Skönt! Nu hoppas jag att det sker snart :-) Sen har de i stort sett beslutat om vilket bokningssystem vi ska ha och att det blir snart. Så förhoppningsvis så börjar det hända nu :-)

Imorgon ska vi ha personaldag och senare personalfest. Jag har bestämt mig för att sova kvar. Känns onödigt att Claes ska komma och hämta mig vid elva (eller vad klockan blir) och sen ska jag åka jättetidigt. Då kan jag lika gärna sova kvar.

Efter jobbet så hämtade jag först Elin sen Oscar och till sist Alva. Mysigt att ha dem hemma allihop :-)
Tyvärr så mår inte Elin så bra. Ont i halsen :-( Hoppas att det blir bra snart!!!

När jag var i köket efter maten så hörde jag Elin skrika i badrummet. Hon hade fått oväntat sällskap :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0