Friskförklarad

Idag har jag varit med Oscar på brännskadeavdelningen för barn på ks, och han behöver inte komma tillbaka dit!!! Så skönt!!!
Enligt henne (som ser endel) så var ärret jättefint och inte speciellt stort. Hon sa också att plåstrena och massagen har hjälpt jättemycket. Vi har ju hållt på i över ett år så det är skönt att det hjälpt och att vi varit envisa.
Det är ganska exakt ett år och tre månader sen olyckan var framme. Jag ryser bara jag tänker på det. Usch!!!

Ikväll har vi varit och firat Sofie, som fyller 25 år! Jättetrevligt!!! Barnen var superspeedade och det var deras kusiner också så det var full fart...

Nu ska jag försöka sova för inatt sov jag bara 4 timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0