Jagat klappar

Idag har jag haft ledig dag, men Oscar har varit på dagis. Så jag har passat på att köpa julklappar. Jag åkte till Täby C och shoppade järnet under ett par timmar :-)
Sen kom Jeanette och åt lunch med mig. Trevligt!!!¨
Har även hunnit med att vara hos sjukgymnasten, leta hundar, laga mat, skjutsa tjejer m.m.
Nu är klockan jättemycket så nu ska jag krypa ner i sängen-
Imorgon vabbar jag för Oscar ska till läkaren med sin arm.
Vi ska också se till så att Elin kommer iväg på landslagsläger och så ska vi fira Sofie.

Claes åkte till Linköping tidigare idag och kommer direkt till Sofie imorgon.

Nu får det gärna komma snö!!!
Eller det kan vänta till efter helgen och Elin inte ska vara ute på vägarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0