Lek

Idag hade jag tänkt att åka till lek och bus eller nåt liknande, men innanjag hann bestämma så ringde en av Alvas kompisar. Så nu är hon här och leker :-)
Jennifer är sjuk och Jeanette skulle iväg och handla inför imorgon så jag bad henne släppa av Hampus här. Så han är också här och leker.
Just för tillfället är barnen instängda på resp rum med sina kompisar och leker jättefint. Men vi får se hur länge det varar :-)
Om ett par timmar ska jag åka och klippa och slinga mig. Det behövs verkligen, mitt hår ser så otroligt slitet ut just nu...

Här kommer lite mer julfoton (matbilder hittar ni på min andra blogg: http://nybergsmat.blogg.se)


Oscar tittar på Kalle Anka


Alva delar ut julklappar

och mamma dricker champange :-)




Hemma hos oss på juldagen


detaljer från dukningen




Någon har fått en spännande julklapp


Det var fler där, inte bara barnen...


11 barn som äter på annandan, det var ovanligt lungt (ialla fall när de åt)


Oscar hittade en fin mössa


Bettan, Nenne och jag


Barnen startade band och hade konsert


Efter ett tag ville även Oscar vara med :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0