God fortsättning!!!

Idag har planerat in att göra ingenting :-)
På julafton var vi hos Claes föräldrar och firade med julbord, Kalle, tomte och en massa klappar.
På juldagen var vi här med min sida av familjen. Full fart med fyra spända barn. Julmat och klappar igen. Annandagen var det tradiotionsenlig knytis med Claes kompisar. Ca 30 pers. i en liten lägenhet och asiatiskt tema. Supertrevligt!
Igår jobbade Claes på dagen och jag och barnen softade hemma. På kvällen var Claes och jag ute och åt med Kristin och Robert som är hemma i Sverige över jul. Vi började med att äta lite ost och dela på tre flaskor cava på deras rum. Så idag är jag lite trött! Barnen sov hos farmor och farfar igår, så just nu sitter jag och väntar på att de ska komma hem :-) Claes är och jobbar.
I em kommer Elin hem så då är vi alla samlade igen i ett par dagar. Ikväll ska hon ha en kompis med sig hem så ska vi äta raclette och mysa lite.

Lägger in lite bilder från senaste dagarna:


Oscar beundrar vår fina gran när vi har klätt den.


Monica, Sofie och Alva dricker glögg på julafton




Finaste barnen hos farmor och farfar (ser lite konstigt ut när det är helgrönt utanför)


Sötnos!

Till slut kom tomten ;-)

Jag får lägga in flera blider senare, för nu får jag snart besök :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0