Vad har jag glömt???

Från i söndags:
Det är julafton om mindre än en vecka. I stort sett alla klappar är inköpta, godiset är lagat, granen står på altanen och jag har gjort listor på vad som ska göras de närmsta dagarna. Idag har jag köpt klänning till Alva, slagit in lite julklappar och fixat lite pyssel. Men allt i lugn takt.
Jag misstänker att jag glömt något väsentligt för så här brukar det inte vara innan jul. Och i år ska vi vara här på juldagen vilket innebär lite extra fix.

Tisdag:
Jag känner mig fortfarande lika lugn....
Igår var det personalfest/middag på jobbet så då stannade jag kvar och sov där.
Idag efter middagen åkte jag, Elin och Alva och grattade Carina. Trevligt!!!
Imorgon ska jag jobba sista dan på ganska länge. På jobbet är det INTE så lungt. Mycket som jag måste hinna med innan jag slutar imorgon...
Sen är det dags att sätta igång härhemma på allvar!
Förbereda mat, pyssla, köpa fler klappar m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0