Vilken födelsedag!!!

I år hade jag sagt att jag inte ville bli firad för det har varit så mycket annat senaste tiden.
Claes var på julfest i fredags så jag sa till honom att stanna kvar över natten och bad honom boka bord till en brunch på söndagen istället. Jag sa även att han gärna fick bjuda med någon mer :-)

Det började redan i fredags då Oscar somnade tidigt så Alva och jag kunde sitta och titta på --------Idolfinalen och äta nylagat julgodis och måla naglarna.
Sen vaknade jag på min födelsedag av att två små fina barn kom in och sjöng och gav mig fina teckningar. (Jag hade hört dem ett tag innan och ropat och gett dem lite instruktioner)
Sen kom Mange, Jeanette och barnen hit och fikade och gav mig ett jättefint tårtfat i present :-) Trevligt!!!

När Claes kom hem från Linköping så åkte jag iväg med mamma och Jenni och fikade och shoppade på Parsleys. Väldigt lungt och trevligt. Jag lyckades köpa två blusar och en långkofta :-)
Sen följde Jenni med hit och Robert och Emil kom också. Vi åt mat och spelade spel (som jag vann)!

Imorse vaknade vi hyfsat tidigt gjorde oss iordning och hämtade Elin. Jag hade inte fått reda på vart vi skulle. Jag visste ju att vi skulle äta brunch, men inte vart.
Det var på Fåfängan i stan. Och där var även Jonas, Carmen, Anders, Birgitta, Jenni, Robert, Emil och Frida.
Maten blev jag inte så impad av, men det var väldigt trevligt!!!

De hade allihop gått in och tittat på min blogg och mitt inlägg till min man där jag skrev vad jag önskade mig, så nu har jag fått nästan allt som står där :-)
Och jag som inte skulle bli firad...

TACK TILL ALLA INBLANDANDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0