Elin 15 år!!!



Det är 15 år sedan hon föddes på KS! Tänk vad tiden har gått fort, men samtidigt har det hänt så mycket.
Jag kan fatta att hon är så stor, men jag har svårt att fatta att jag har varit mamma i 15 år...

Hon är hos Krille just nu, men vi har varit allihop (jag, Claes, Alva, Oscar, Krille, Ellen, Adam, Hanna och Elin) och ätit på Jensens inne i stan. Väldigt trevligt!
Och jag tror att födelsedagsbarnet uppskattade det också.
Hon fick ju kameran av oss i kombinerad julklapp och födelsedagspresent så hon fick inget av oss idag. Däremot hade Alva och Oscar med sig ett par mysbyxor och tre par örhängen :-)
På söndag ska vi ha kalas för henne härhemma. Då kommer släkten och firar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0