Lördagkväll

och vi har precis tittat på melodifestivalen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det blev inte riktigt som vi ville, men det blir det ju aldrig...
Vi lämnade Alva hos Jennifer klockan elva i fm och sen åkte resten av familjen till Stinsen för ett par timmars shopping. Det blev ett par byxor ich en tröja till mig och lite alla hjärtans dags presenter till barnen. Sen åkte vi också till Jennifer för slääktkalas. Barnen hade varit på bio på dagen och sett trassel.
När vi parkerade bilen så var vi goda medborgare och hjälpte en stackare som inte kom ut från sin parkeringsplats pg av snön. Vi puttade (Claes och hans som ägde puttade och jag gasade) men vi lyckades inte och jag var tvungen att springa för vi var redan sena...
Men de var tacksamma och bilen var borta när vi kom tillbaka.


Elin tycker att det är lite pinsamt när vi sjunger för henne på kalaset förra söndagen :-)


Nyklippt lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0