Sista dan...

på jobbet med min närmsta kollega. Det känns lite sorgligt. Men vi har bestämt att vi ska gå ut och äta någon kväll inom kort med några andra kollegor. Hon ska gå i pension, så det är inte direkt så att vi kommer att hålla kontakten för att vi har gemensamma intressen eller barn i samma ålder... Men jag kommer att sakna henne jättemycket!!!

Nu sitter jag och väntar på att tumlaren ska gå klart så att jag kan fylla den igen innan det är dags att krypa ner i bingen ;-)

Imorgon ska jag träna för första gången på jag vet inte hur länge... Hoppas att det inte blir någon engångsföreteelse... Jag behöver verkligen träna, av många olika anledningar. Den största är förstås att nacken ska må bättre. Sen gör det ju inget om kroppen kommer i form, konditionen blir bättre, man blir piggare och mår i allmänhet bättre. Ni ser, det är inga små krav jag ställer på träningen.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Då säger jag ett Stort lycka till med träningen!

Vad har du tänkt göra?

För mig har det tagit nästan 1 år innan jag kom in i vad jag klarar av. Lite frustrerande bara då jag vill mycket mer än vad jag klarar. Men som sagt, jag får mindre ont, är piggare, gladare och känner mig i form. Så något possitivt är det men det tar sin tid.

2011-03-01 @ 12:29:22
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0