Efter en dålig dag kommer alltid en bra dag!

Igår var ingen jättebra dag... Fick lite frispel på det mesta i min omgivning.

Men det gjorde ju den här dagen lite bättre :-) (Man ska väl se positivt på allt?)
Jag och barnen tog det lungt på fm och kom iväg vid halv tolv, då åkte vi till Åkersberga och lekiz.
Där tillbringade vi ett par timmar. Vi satt ner i ca 10 min och fikade, men sen var det full fart. Oscar
deckade i bilen på väg hem och jag var inte långt ifrån.

När vi kom hem så påbörjade jag maten, en boef bourgnon. Medans den puttrade på spisen så tände vi ljus och drack glögg. Alva pysslade med sina julklappar och Oscar åt frukt och russin :-) Alla var glada och nöjda!

Nu har vi (jag började, men misslyckade som vanligt så Claes tog över och lyckades... jag fattar inte varför jag ens försöker nu för tiden) lagt Oscar och varit inne i Alvas rum och tittat på show. Hon dansade och mimade/sjöng till en av Minnahs låtar. Dansen innehöll både akrobatik, riverdance, silly walks och kromande.

Nu blir det slötittande på tv, innan man får gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0