Hemma!!!

Så var vi hemma igen!
Jag är ledig en vecka till, vilket ska bli jätteskönt!
Vi är superförkylda allihop så förhoppningsvis så hinner vi bli friska.
Idag ska jag bara ta det lungt, packa upp, tvätta lite och skriva en inköpslista för ikväll tänkte jag åka till Ica Maxi och fylla skåpen som ekar tomma...

Vi har haft underbara dagar i Åre!!! Några nackdelar: tiden går alldeles för fort så man hinner inte allt man tänkt sig, det är alldeles för långt bort så resan är inte rolig alls..
Jag klarar inte av att åka slalom riktigt med min nacke, men när jag vill ta ngra åk så är det så praktiskt att jag bara kan hoppa i Claes pjäxor och skidor och köra lite. Alva har gått skidskola hela veckan och är ett riktigt proffs nu :-) Hon kör de stora backarna utan problem. Elin är också jätteduktig!
En kväll gick vi vuxna ut och tittade på show och åt god mat, medans Elin var hemma med barnen! Jättekul (men jag var lite nervös och hade svårt att släppa dem där hemma...) Det var en bra show och de var verkligen superduktiga på att sjunga, efteråt när vi stod och väntade på att konserten skulle börja (Melody club) så var det några medelålders norska par som började swinga... Jag var tvungen att gå därifrån. Så vi lyssnade bara på 2-3 låtar innan vi åkte hem. Men klockan hann bli 2 ändå och det var skidskola och full fart dan efter...
Vi var även på restaurang allihop i lördags, jättetrevligt och alla barnen var superduktiga!

Jag ska ladda ner och kolla på fotona senare idag, så det kommer väl lite foton både från jul och Åre inom kort.

Men nu ska jag ta och stoppa in lite tvätt i maskin...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kan vi ta barnvakten med oss när vi åker ;)

2011-01-04 @ 20:38:29
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0