Intervjuver

Idag har vi haft två intervjuver för Evas tjänst på jobbet. Jag har fått vara med och intervjuva. Det var kul, men svårt. Imorgon har vi två till och på onsdag en. Sen är tanken att vi ska bestämma oss :-) Hoppas att vi hittar någon som är en lika bra klippa som Eva. Jag kommer att sakna henne jättemycket! Och det kommer att bli jätteläskigt att ha någon ny på hennes plats och att jag kommer att vara den som varit längst på stället på administrationen...

Oscar somnade 22.30 igår och 21.45 idag så det går framåt... Men han bara kör med mig fortfarande, det funkar bara när Claes lägger honom. Han till och med visade mig hur han klättrar ur sängen idag...

Idag hämtade jag barnen klockan fem och då åkte vi förbi McDonalds och köpte med oss mat hem, när vi ätit klart var klockan nästan halv sju. Jag fattar inte när folk som jobbar heltid hinner träffa sina barn. Och hur dom orkar! De lär ju inte köpa snabbmat varje dag. Jag är impad!!!

Imorgon ska jag jobba ännu senare, men då hämtar Claes barnen.
Näää, nu ska jag krypa ner i sängen för även om jag inte tänker vara på jobbet förrens vid lunchtid så har jag fullspäckat schema på fm.
Lämna barn, sjukgymnast och skolsyster med Alva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0