Less på snön!

I fredags var vi hos några vänner på middag. Det var jättetrevligt! Det var en familj till där, så vi var 6 vuxna och 5 barn. Full fart med andra ord. Våra barn var vakna ända tills vi åkte hem, ca 23.30. Oscar hade inte sovit något på dagen... JAg fattar inte hur han orkade hålla sig vaken, i vanliga fall så sover han ju 2 timmar på dagen och deckar vid 19-tiden.

När vi kom hem från stan på natten med två sovande barn i bilen så hade plogbilen varit hemma på gatan. Det är ju i och för sig bra, men.... De hade lämnat en STOR snövall så jag kunde inte köra in på parkeringen. Inte så kul den tiden på dygnet. Claes hjälpte mig in med barnen sen fick han gå ut och skotta i ca 30 min...





I lördags så skjutsade Claes iväg Alva. Hon skulle in till stan och gå och se Karlsson på taket med Jennifer och hennes morfar med fru. Vi var hemma och fixade och förberedde mat och lyssnade på tracks. Det var de 40 bästa 80-tals låtarna. Många minnen flashade förbi :-)

Mange, Jeanette, HAmpus och teaterbesökarna kom hit sen och åt mat. Det var väldigt trevligt! Barnen fick leka massor och kvällen avslutades med sällskapsspel. Jag tror att klockan var närmre tre när Mange, Nettan och HAmpus tog taxi hem. Jennifer sov kvar här. Jag var in och kikade på dem innan jag gick och lade mig. Snacka om två avslappnade tjejer:


haha, jag ser nu att det ser ut som att de posar i sömnen :-)


Väntar på att få sätta sig till bords


Så här nöjd blir man när man har fått glass av faster :-)
´
Inatt vaknade jag av att jag hade otroliga kramper i magen och mådde illa. Inte kul alls!
Sen har det kommit och gått hela dan idag. Så idag har det verkligen blivit slappardag, men det är ju inte så mysigt när man mår dåligt och inte väljer det själv...

Hoppas att jag mår bättre imorgon för då ska jag jobba igen. Det känns som att det var väldigt länge sen jag jobbade :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0