Shopping

Imorse började rean på MQ, även om vi inte hängde på låset så var vi där hyfsat tidigt. (11)
Men redan då var det väldigt utplockat. Jag hittade två linnen och ett par strumpor. Däremot hittade Claes både tröja, byxor, kavaj, strumpor och kallingar. Så nu behöver inte han shoppa mer på ett bra tag :-)

Sen slog min nacke till. Jag fick yrsenanfall, illamående och en fruktansvärd värk. Vi gick och åt lite lunch och sen tittade vi i några affärer till. Bla så köpte vi en klänning och tights till Alva, men inte på rean...
Jag drog vagnen så att jag hade något att luta mig emot...


Alvas nya klänning som hon fick jeanstights att ha till :-)

När vi kom hem så tog jag en kopp kaffe och lite värktabletter och sen lade jag mig på spikmattan en stund. Nu har jag vilat en liten stund. Det gör fortfarande lika ont, men det snurrar inte i skallen just nu.

Imorgon jobbar Claes och sen har vi blivit bortbjudna på middag. Trevligt!
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på dan för barnen behöver ju aktiveras, men min nacke behöver vila. Det går inte riktigt ihop.

Nu har vi blivit bjudna på porslinsskalas i Alvas rum och läst böcker för Oscar. Claes har gått ner och kagat mat och jag försöker sitta stilla utan att ta fram den superjättestora tvätthögen... Den måste tas hand om, men jag vet hur min nacke kommer att må sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0