Vad livet vore enkelt

om alla kunde göra rätt och bra!!!
Just nu tycker jag att jag omges av människor som gör fel och tokigt. Både på jobbet och privat!
Det är också skönt att jag vet att fler tycker som jag :-)

Idag har inte varit någon bra dag. Började hos sjukgymnasten imorse och det gjorde inte saken bättre. Har varit yr och haft skitont hela dan. Så nu blir det nog sängen med en vetekudde eller spikmattan.
Imorgon är jag ledig så då blir det öppna förskolan och sen besök av Jessica och Max. Mysigt!!!
Väldigt lugn dag alltså!

Kommentarer
Postat av: Jonas

frågan är ju i sådana fall om det är ALLA andra det är fel på eller om det är en själv??

Kom igen, det vänder och saker och ting kommer på plats innan man vet ordet av igen. Försök bara ta det lugnt och inte ta på dig så mycket extraarbete, du måste inte vara med och ordna allt utan lita på andra också. Och be om hjälp när det behövs.

Kram,

lillebror

2011-01-19 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0