Danmark

Nu sitter vi i huset i Danmark och tar ett glas vin innan det är dags att krypa ner i säng. Imorgon ska vi gå på Fårup sommarland hela dagen. Då ska jag återuppliva gamla barndomsminnen. Där brukade vi vara på somrarna när jag var barn. Det ska bli jättekul!
Vi bor i ett jättefint hus ca 1 km från havet. <det finns en pool med rutchkana och en bubbelpool inne i huset. Den har barnen (och vi vuxna) använt flitigt :-)
Just nu är Elin och frida på nattpromenad till stranden, så jag ska vänta in dem och sen gå och lägga mig.
Förmodligen kommer Jenni och Robert hit imorgon! Mysigt!!!

Det blir inte så mycket bloggande för vi har en dator med oss och den är upptagen mest hela tiden.
Och så har jag fullt upp med annat.
Vi har haft otroligt fina dagar, suttit ute till sent och igår spelade vi dutt halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0