Stan idag igen :-)

Nu hatr jag varit ute och slarvat igen...
Idag på dagen har vi bara hängt härhemma. Alva har haft en klasskompis här. Skönt! Hon behövde verkligen leka av sig. Lillebror var inte så glad när han inte fick vara med hela tiden :-)
Strax innan jag åkte in till stan så skjutsade Claes Alva och hennes kompis hem till kompisen. deh ade lekt ända fram till 19.30. Härligt!
Jag åkte in till stan och mötte upp Kristin.. Hon bor ju i USA nu, så det blir inte så ofta man ses. Vi drack en massa gott vin, åt tapas och pratade massor. Jättetrevligt!
Jag hoppas någonstans att jag ska hinna komma och hälsa på dem innan de flyttar hem igen. Men jag tror tyvärr inte att varken pengar eller tid räcker till. Men hoppet är det sista som överger en...

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgonbitti ska jag och barnen köra ut till Väddö. Elin ska till Frida och vara kvar över helgen, så vi andra passar på att ta en dag i skärgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0