Bara en vecka kvar...

sen är det semester. Då försvinner ialla fall ett stressmoment för ett par veckor framåt. Närmre bestämt 5 veckor!!!
Jag sa ju att det skulle bli lugnare bara maj var över, men att jag inte lär mig. Juni är minst lika stressig...
Hur mycket som helst på jobbet och fullt schema när man åker därifrån. Just nu passar jag på att baka lite inför söndag. Alva och Claes tittar på surf´s up och Elin är på bio. Oscar har vi lagt, men inte sover han inte. Han är så himla gnällig hela dagarna just nu och nätterna också. Fattar inte vad det är. Men jobbigt är det både för honom och för oss.

Idag var jag tvungen att packa ihop mina saker från jobbet. Nästa vecka ska de börja bygga om receptionen, så jag ska få ny arbetsplats :-) Om det blir som vi tänkt så kommer det att bli jättefint! Under tiden får jag dela ett litet rum med en annan kollega, men det är ju inte så lång tid så det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0