Hög feber i denna värme :-(

Både Claes och Oscar har fortfarande hög feber. Oscar ligger strax över 40 och Claes strax över 39. Inte så pigga killar...
Jag är inte ett dugg avundsjuk! Jag tycker att det är tillräckligt varmt ändå.
Jag som hade sett fram emot en helg då vi inte hade något planerat. Att bara få vara i solen och slappa, men någon ville något annat...
Jag får knappt sova på nätterna för Oscar ropar på mig hela tiden. Han har inte riktigt ro att sova och inte jag heller. Och jag har inte mage att väcka Claes eftersom han har så hög feber han också.
Jeanette var så snäll och tog med sig Alva när hon och barnen och mamma åkte och badade idag. Hon hämtade Alva halv elva och lämnade henne vid halv sex :-) Tack igen!!!
Alva hade inte haft någon kul dag härhemma.
När det var dags för Oscar att sova middag passade jag på att åka och handla. Jag åkte först till plantagen och köpte lite växter och sen till Ica för att handla mat.

Imorgon är det Mulleavslutning och jag hade hoppats på att Claes skulle vara frisk till dess, men det verkar som att jag får åka med Alva. Men jag har inte ett dugg lust med det...
Nej, nu får killarna bli friska så jag får vila lite :-)

Stackars mina små killar! Jag undrar vad det är de har fått för något. Claes har ont i hela kroppen, så det är väl någon influensa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0