Måndag...

Imorse körde Claes Alva till fritids och sen åkte han vidare till Växjö. Han kommer hem imorgon igen.
Han lämnade Alva i Breddenskolan, där de ska vara nu över sommaren medans de bygger om hennes skola. Hon hade blivit lite ledsen imorse, men när jag hämtade henne så var allt bra och hon hade varit glad hela dagen. Vi kollade även lite vilka som ska gå när hon kommer tillbaka från semestern. De är inte många barn som komme ratt vara där då :-( Men ialla fall en tjej till från hennes klass som hon brukar leka med. Så det känns skönt. Ska se om jag kan pussla lite så att hon kan vara ledig några dagar till då.
Oscar har varit på dagis, så det var två trötta barn jag fick hem idag. Eller tre trötta. Elin har sovit hos en kompis, eller sovit och sovit...
Själv är jag också otroligt trött så det passade bra. Jag har också fortfarande väldigt ont, så lugna aktiviteter har passat mig idag.
Nu ska jag nog göra mig iordning för sängen och krypa ner och fortsätta titta på en film jag börjat titta på.
Jag ska bara få över Alva i sin säng först. Hon somnade i min säng medans hon tittade på Lotta på Liseberg :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0