Mulleavslutning och kakbak


Killarna har fortfarande feber!!!
Men idag har de båda två legat på 39,0 och strax under. Så det går åt rätt håll ialla fall. Men har de fortfarande så hög feber imorgon får vi nog kontakta en läkare.

Dagen började med Mulleavslutning, jag var inte ett dugg sugen på att åka dit av olika anledningar, men vi hade några bra timmar i skogen med korvgrillning, Alva och jag.
När vi kom hem så planterade jag lite fler blommor och sen åkte jag och köpte tidningen. Iden fanns ett recept på en kakdeg som man kunde göra sju sorters kakor av. Så jag satte igång :-) Oscar och Alva hjälpte till. Tre sorter hann vi få klara innan det var läggdags. Så nu har jag deg kvar tills imorgon.


Här är två av sorterna, vill ni ha recept får ni titta in på min matblogg :-)
http://nybergsmat.blogg.se

Dags att ladda för en ny vecka med skolavslutningar och dagisavslutning, om Oscar är frisk. Jobb och studiedagar och så avslutar vi med kalas för Alva och Oscar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0