Personaldagar

Åkte till jobbet igår morse och kom hem vid halv sex idag. Och imorgon är det heldag igen. Men då ska vi vara i stan och ha exposure. Jag är inte riktigt säker på vad det innebär, så jag får berätta om det imorgon.
Men det är tufft att jobba två heldagar efter varandra när man inte är van... Men jag ska vara ledig på fredag, så jag får vila då.
Jag kan fortfarande bli helt galen på mina kollegor och mitt jobb. Vissa saker sköts så dåligt så man blir helt tokig... Men samtidigt så är det så mycket förändringar på gång, så jag hoppas att det kommer att vara mycket bättre efter sommaren. Om det inte är det så får jag ta tag i det då.
Igår kväll n när vi hade jobbat klart så var det middag och sen tog några kollegor fram gittarens och sånghäften. Så vi satte igång att sjunga allsång :-) Allt ifrån Winnerbäck till gamla godingar. Det var jättekul! Men fram emot elva kom myggen så då gick  jag och lade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0