Ren tvätt!!!

Det mesta tvättar jag på 40 grader, vissa saker på 60 grader och så någon gång ibland så kör jag underkläder, lakan och handdukar på 90 grader. Det gjorde jag igår. Och maskinen gick och gick och gick... Till slut fick Claes stoppa det och köra tömning. Sen satte han på den igen och den gick och gick och gick... Nu idag har han rensat rören och hittat lite gamla pengar och hårspännen så nu går kläderna en omgång till... Nu har de gått i säkert 20 timmar, ska bli spännande att se om det är något kvar av kläderna. Nästan alla mina trosor ligger i maskinen så jag får väl åka och shoppa lite nya snart.

Idag har Oscar varit feberfri så han får gå på dagis imorgon. Jiiipppiiii!!!
Claes har fått penecillin för halsfluss, så nu blir han också snart frisk. Jiiipppiiiii!!!

Imorgon har både Elin och Alva skolavslutning. Jag kommer att vara med Alva, men sen måste jag åka och jobba. Så tyvärr hinner jag inte med Elins. Krille kunde inte heller så hon får åka alldeles själv :-( Men nästa år kommer jag att vara där!!! Oavsett var som händer!
(Sorry, Elin, hoppas att det är ok ändå)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va! Får du komma på Elins skolavslutning om du vill? Vi är portade!!! Fast vi kan gå!!!

2011-06-13 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0