Studentfirande

Idag har vi haft skolavslutning på jobbet!
Så förhoppningsvis så slutar alla irra runt som yra höns nu och blir som vanligt igen.
En kollega som jag hade nära samarbete med slutade i tisdags, så det kommer att bli tomt utan henne. På tisdag kommer det in en vikarie för henne som ska vara där till sista juni, men sen vet vi inte alls vad som händer...

Efter jobbet idag hämtade jag barnen och tog en promenad till Nordfors. Jonas tog studenten idag!!! Det var massor med folk där, mest uvgk:are. Väldigt trevligt!!! God mat och trevligt sällskap är egentligen det enda som behövs, men när det sen är strålande sol och varmt också så kan det ju inte bli annat än lyckat :-)

Nu hade jag tänkt att packa för vi åker till Herrljunga imorgon. Men jag orkar inte. Tog en öl istället... Och så packar jag imorgon.
Jag ska väl döma mest hela tiden så jag behöver väl bara domarkläder.
Skulle vilja veta redan nu vad och hur mycket jag ska döma, men jag får väl vänta tills imorgon kväll.

Elin ska tävla både i dmt och trampolin, så håll tummarna för henne på fre och lör.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0