Bus och lek

Klockan tio träffade vi Jenny och Molly utanför Bus och lek i Infra. Det öppnade i fredags, så det var jättefräscht. Stort som bara den. Mycket lek för barnen och mycket spring för mig...
Oscar och Molly lekte lika fint idag.
Vi träffade även Madde, Hugo och Eliott där så då hade Alva några att leka med också.
Jag var säker på att Oscar skulle däcka efter 3 timmars intensiv lek, men det ville inte han. Efter mycket om och med fick jag honom att sova och då kunde jag passa på att göra en massa som legat på hög ett tag. Känns jätteskönt när det är gjort :-)
Elin åkte till Krille idag.
Efter middagen åkte vi andra till Ica Maxi och handlade. Det lät som en bra idé när vi pratade om det tidigare på dan. -Det kan ju vara trevligt att åka alla ihop!
Men så här efteråt kan jag konstatera att det var inte alls mysigt. Hädanefter åker jag själv! Då går det fortare, jag får göra det på mitt sätt och jag tycker faktiskt att det är lite mysigt att gå där och komponera måltider för kommande veckan.

Idag fick jag kallelsen till läkaren som ska ge mig botox i nacken... Läskigt! Vet inte om jag vågar åka själv, Claes får nog följa med och hålla handen. Men jag har några veckor på mig att förbereda mig.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Det kommer gå jätta bra med botoxen men ta med dig Claes för det är ju alltid skönt med att någon att hålla i handen. Tack för idag kramiz

2011-03-03 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0